Presentaties, interviews, netwerk-, sollicitatie-, verkoop- en klantgesprekken hebben één gemeenschappelijk kenmerk:
Elke gespreksvorm heeft zijn eigen dynamiek en vraagt om de juiste benadering. Voor elke gespreksvorm bestaan verschillende technieken zoal sales-, interview-, sollicitatietechnieken.
De volgende drie stappen zijn de basis voor elke gespreksvorm.
Stap 1: Contact
Stap 2: Betrokkenheid
Stap 3: Actie
Deze basis is bepalend voor wel of geen succes in elke gesprekstechniek.
Deze basis leer je toe te passen door het VIS-model. Een communicatiemodel waardoor je in elk gesprek of presentatie de volledige regie hebt en stuurt naar succesvolle resultaten.
Marcel Dassen is de eigenaar van Authenticiteit in beeld en verwerkte deze basis in een communicatiemodel, het VIS-model. Hij begeleidde jarenlang burgemeester en wethouders en heeft ruime ervaring met interviews, onderhandel-, crisis-, netwerk-, sollicitatiegesprekken en presentaties van diverse grootschalige projecten. Via Authenticiteit in beeld werkt hij met diverse specialisten samen. Sales-, creativiteits-, en leiderschaptrainers en trainers in persoonlijke effectiviteit en ervarend leren.
Vanuit een authentieke stijl ontwikkel je assertiviteit en effectiviteit in elke gespreksvorm.
Hoe jij overkomt, is bepalend voor jouw succes!
Misschien ben jij bezig met de inhoud, terwijl anderen vooral bezig zijn met hoe je overkomt. Zij zien wat jij niet ziet en vertellen dat graag door. Werkt deze mond-tot-mondreclame in jouw voordeel of niet?
Wil jij betere resultaten en meer waarde halen uit de gesprekken met jouw klanten of medewerkers?
Leer een manier waarbij je dicht bij jouw eigen kern blijft en een stijl ontwikkelt die geloofwaardig overkomt en maximaal vertrouwen wekt.